ערב של תיאטרון מיניאטורי

2013 פסטיבל בבית
  • פרפורמנס
שתפו
twitter
facebook


רגעים קטנים של קסם וטעמים אקזוטיים

מה היה בבית?
בובות אצבע, חפצים מיניאטוריים, וטלוויזיה במעגל סגור זה כל מה שצריך כדי להכניס אתכם לעולם קסום ורחוק: ערב של שתי עבודות תיאטרון חפצים, עם נשנוש הודי ביניהן.
היצירה "זברה" שזכתה להצלחה בפסטיבלים בברזיל, טיוואן, בלגיה ועוד, היא רצף של אירועים שונים הנקשרים זה לזה ומובילים ילד וזברה לגורל משותף. זוהי עבודה של תיאטרון זעיר ומינימליסטי המתרחש על שולחן קטן בעזרת חפצים ואצבעות.
"הסיפור על דומי ודומה" היא יצירת תיאטרון בובות וחפצים גמדי המבוססת על סיפור עם הודי, בסגנון בוליוודי קלאסי עם אנימצייה לייב המצולמת בוידאו במעגל סגור. בארבע ידיים חוללו מיטל וקרן עולמות רחוקים ואפילו הצליחו לבשל פנקייקים מניאטורים. העבודה הופיעה לראשונה במסגרת עבודות שכונה של תיאטרון הקרון.

מי פתחו את הדלת?
מיטל רז
בובנאית, במאית ושחקנית, בוגרת בית הספר לתיאטרון חזותי בירושלים, 2009. מאז סיום לימודיה עבדה בשיתוף פעולה עם אמנים שונים ותיאטראות רבים, ביניהם אנסמבל "מייקל", שזכה להצלחה מסחררת ברחבי הארץ, זוכה פרס 'הפרפורמנס הטוב ביותר' בפרינג' הישראלי 2010. עבודותיה הוצג בתיאטראות שונים בארץ ובחו"ל.

קרן דמבינסקי
אמנית חזותית שעובדת עם עץ, בד וברזל. סיימה את לימודיה בבית הספר לתיאטרון חזותי ב 2007, ומאז עבדה עם אמנים שונים כבמאית ומעצבת תאורה. קרן ומיטל החלו לשתף פעולה ב-2009, ויצרו יחד את "עליזה" עבור הזירה הבינתחומית בירושלים, ואת "הסיפור על דומי ודומה" לפסטיבל תיאטרון הבובות הבינלאומי של תיאטרון הקרון.



צילומים: חנן בר אסולין

ירושלים

קריינות: אבי דנגור

עלה בתאריך: 1 ביולי 2013