איתי והצעצועים

2013 פסטיבל בבית
  • אקספרימנטלי
  • הפקת מקור
  • מוסיקה
  • מפגש
שתפו
twitter
facebook


מה היה בבית?
איתי בן-נון, מוזיקאי ירושלמי ומי שעומד בראש ההרכב הירושלמי המופלא 'אנדרלמוסיה', הזמין את הקהל לשחק בסטודיו שלו שנמצא בלב עין - כרם. הסטודיו, עמוס ב'צעצועים' של איתי – כלי מוזיקה עכשווים ועתיקים, כלים שאסף בארצות רחוקות, אמצעי הקלטה וטכנולוגיות שונות. לעיני הקהל ובשיתופו הרכיב איתי, לייב, את פס הקול של הערב. בכל מופע מוזיקאי מוכשר אחר הוזמן להשתתף גם הוא במשחק ובנוסף, היתה גם הופעת אורח סודית - ביקור מיוחד של אמן מחו"ל, שנמנע מלהגיע פיזית ודרך הסקייפ פגש את הקהל והשתתף בג'אם ממרחקים.

מי פתח את הדלת?
איתי בן-נון
יליד ירושלים, איתי הוא נגן כלי נשיפה ומלחין המתמחה בשילוב מסורות שונות עם אלמנטים מודרנים, אילתור וספונטניות.ֿ המוזיקה של איתי היא מסע מהמסורת והלאה, חזרה הביתה. עדכון המסורת וחידושה תוך מתן כבוד וזהירות לא לאבד את העומק של הדורות יוצרים בעבודתו מסורת מודרנית. מזה 8 שנים מוביל את הלהקה הבינלאומית "אנדרלמוסיה" שהופיעה על במות רבות בארץ ובעולם.

איהאב נימר
יליד נצרת, נגן כינור ועוד. המוזיקה של איהאב היא המשך והרחבה של המוזיקה הערבית הקלאסית, הוא מאמין במוזיקה והמורשת האמנותית שלתוכה צמח. ויחד עם זאת יש יש בה ייחודיות וחדשנות. נימר הוא מורה במרכז למוזיקה מן המזרח כתשע שנים.



עין כרם

עלה בתאריך: 2 ביולי 2013