2016 וידויים
  • השתתפותי
  • הפקת מקור
  • פרפורמנס
  • טקס
שתפו
twitter
facebook
פגישה אינטימית עם הזר, המוכר והאפשר


אולי כדאי שנתחיל עם וידוי משלנו: עבדנו המון - אספנו ווידויים, ליהקנו שחקנים נפלאים, עשינו ים של חזרות, דאגנו לתאורה ולתפאורה נהדרות, דייקנו, שייפנו, זיקקנו. אבל אין לנו מושג כמה רחוק הערב הזה יכול ללכת. הגבול שלו ייקבע בכל פעם מחדש על ידכם – המשתתפים.

 

"ווידויים" מזמין אתכם למופע שבו תוכלו להביט ישירות מבלי להיחשף, להציץ מבלי להפגע.

 

בתחילת הערב תגיעו אל האולם, תחולקו לקבוצות, תכירו את מנהל הטקס שלכם ותקבלו לידיכם את ארכיון הווידויים הגדול - במשך חודשים אספנו וליקטנו את הווידויים שתמצאו בו – עשרות של ירושלמים, מכל הקבוצות והאוכלוסיות של העיר, מכל השבטים והשכונות שלה, נתנו לנו הצצה מילולית אל הסודות שלהם. הם סיפרו לנו עליהם ועל האלוהים שלהם, על היחסים עם הבוסית, על בגידות וסקס, על החוויות מהצבא ומבית הספר, על שנאה שיוקדת בם, על כמיהה שמעולם לא דיברו עליה, על רגעי השפל המוסריים שלהם, על הסטיות השונות שנדמה להם שהן רק שלהם, על האהבות האדירות שטרם זכו לממש. בכל ערב מחדש, ובכל פעם בדרך שונה ומפתיעה לגמרי, הקריאה בארכיון תעביר את המשתתפים דרך קשת רחבה של רגשות ותחושות. תמצאו את עצמכם צוחקים ונעצבים, מתביישים ומתפלאים, מתגרים ונגעלים, חושבים ומסתקרנים, ולרגעים הכל יקרה יחד ובאותו הזמן.

 

מנהלי הטקס ישקו אתכם ב(הרבה) יין ויובילו אתכם במסע אל ארונות השלדים של עשרות אנשים ונשים. הפתעות, חלקן מתוכננות וחלקן לחלוטין לא, יצוצו מדי פעם ויוסיפו פיתולים לנתיב המשותף של הקבוצה.

 

בערב שהוא בין תיאטרון לטקס, בלי חטטנות או שיפוטיות, תכנסו אל המקומות האינטימיים ביותר של אנשים שלעולם לא תכירו, תפגשו את הזרים שיושבים מולכם בשולחן, תתוודו מול עצמכם.

 

 

אתם מוכנים לזה?



ימקא, אולם ספורט

יוצרות: מיכל ואעקנין, דפנה קרון

עורך ויוצר שותף: עופר עין גל

מנהלי הטקס: יואב ברתל, אסתי זקהיים, אברהם כהן, סמירה סרייה, עופר עמרם, סיגלית פוקס, יוסי צברי, עלית קרייז, קינן בסל , מעין שחר, דני חליפה, אופיר הללי

מפיקה אחראית: יעל כהן

מפיק תוכן: עומר אלשייך

עיצוב חלל: זוהר שואף

עיצוב תאורה: איריס מועלם

עיצוב קולינריה: אילה מוזס

עיצוב סאונד: בניה רכס

עיצוב אביזרים: אילה מוזס וסטודיו TINTO לעיצוב תעשייתי